maandag 26 mei 2008

ScrubZeepjes


Het stond al lange tijd op de agenda, maar nu is het er eindelijk van gekomen: scrubzeepjes! Af en toe heb ik gewoon wat aanmoediging nodig van bijv. klanten, ik ben nl. nogal snel ben afgeleid door alle ideeën die nog meer door mijn hoofd dwalen... :) Met dank aan de moeder van Daan dus! ;)
Maar als het dan eenmaal zover is, dan blijkt mijn fanatisme ook wel weer duidelijk naar voren te komen en worden er gelijk 3 verschillende porties scrubzeep gemaakt! Geen gewone scrubzeep, nee, die kun je overal kopen. Natuurlijk moesten deze zeepjes ook van geklopte zeep gemaakt worden, ondertussen mijn specialiteit. Gemaakt met luxe ingrediënten zoals sheabutter, jojobaolie en natuurlijk kokosmelk en honing. Daarom verdienden deze zeepjes een sensationele parfumering, dus ben ik voor een paar heerlijke geuren uit de reeks 'Scentsationals gegaan. De 3 scrubzeepjes staan alvast te pronken op mijn website!

Geen opmerkingen: