maandag 26 mei 2008

MassageBonBons!


Op verzoek van een massagesalon heb ik me gestort op het maken van MassageBonBons. Nu was ik al eens recepten tegengekomen, maar tot dusver was ik er nog niet zo tevreden over. De meesten bevatten bijenwas en in sommige recepten kwam ik zelfs zeep tegen... Dat weet ik niet hoor... het lijkt me niet zo fijn...

Ik ben m'n kast ingedoken en na lang ploeteren heb ik een selectie gemaakt van ingrediënten waarmee ik de uitdaging wel wilde aangaan. Te hard... te zacht... te plakkerig... EUREKA!

Ik ben blij, weer een 'kindje' erbij: de MassageBonBon de luxe!


Gemaakt van cacaoboter, sheabutter, avocadoolie, jojobaolie, sojawas, een plantaardige co-emulgator om de zijdeproteïne in te bouwen... wat vitamines erbij: heerlijk!

Inmiddels getest en goed bevonden door de masseerster staat hij vanaf vandaag ook op de website. De hoeveelheid komt overeen met 50 ml. massageolie en hoewel hier meer werk en luxe in zit, heb ik de prijs gelijk gehouden met de massageolie. Enjoy! :p

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ingrid,

Ben nieuwschierig naar je website maar de link werkt niet.yvonne@synenergy.be