maandag 26 mei 2008

CocoLux


Plan: een mooie transparante vloeibare zeep maken. Ik had al eens eerder vloeibare zeep gemaakt, maar omdat ik die geheel op eigenwijze wijze tegen alle regels in toch overvet had... werd deze troebel van kleur... Niet het einde van de wereld, maar ik had het toch graag anders gezien. Deze keer zou ik me dus aan de 'regeltjes' houden en voorwaar! *zepersvreugdedansje* Zó mooi transparant dat je er scherp doorheen kunt zien!

Hij is mooi, hij is mild en hij is gemaakt van kokosolie met safloerolie, sojaolie en wonderolie... Zucht... ik kan er wel uren naar kijken... Hoezo zeepverslaafd...??

Hij staat inmiddels al op de website en kan naar wens geparfumeerd worden! Ik kan alleen niet garanderen dat de kleur daardoor niet verandert, want sommige geurtjes hebben zo hun eigen wil.

Geen opmerkingen: