zondag 18 januari 2009

Spetter

Na een drukke decembermaand heb ik m'n langste zeepstop ooit gehouden. In het begin wat ontwenningsverschijnselen, borrelende ideeën die niet uitgevoerd werden en elkaar verdrongen en uiteindelijk zowaar even moeite om weer op gang te komen... Na 3 x alles gecontroleerd te hebben of alles écht gereed stond ben ik vanavond weer aan het zepen geslagen! Onder het motto 'doe es gek, gooi je haar' los heb ik me weer eens uitgeleefd op een serieuse swirl met slordige spetters. Lekker kliederen! Héérlijk, die artistieke vrijheid! :P

Het is een pioenrozenzeep geworden, want sinds Tante Til op is kwamen er heel wat teleurgestelde berichtjes binnen. Op de foto zit de zeep net in de mal en ik *hoop* dat de zeep nog spontaan opwarmt zodat de kleuren mooi levendig blijven!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind hem mooi geworden :-)

Anoniem zei

Wat leuk, heb je site al een keer flink doorgespit en kom je nu op deze blog tegen. Je maakt volgens mij echt heerlijke zepen, ik neem binnenkort via de mail even contact met je op.

Meyke zei

Wat een prachtig kunstwerk is dit geworden en ze ruikt ook nog naar pioenrozen!! ^o^
Ik houd je webshop in de gaten hoor! Oh! ik heb een zeepabo! (ja, dit is een hint) ;-)