woensdag 21 januari 2009

'Best Swirl' Photo Contest

Jaja, echt waar, 'wij zepers' hebben ook een wereldwijd vakblad: 'The Saponifier'. Voor elke zeep-maak-verslaafde op zijn minst een geruststellende gedachte dat we niet alleen zijn in onze 'gekte'.
Momenteel organiseert het vakblad een wedstrijd 'mooiste swirl' en uiteraard heb ik als de wiedeweerga een van mijn mooiste foto's ingestuurd! De hoofdprijs: eeuwige roem en glorie middels de “Voted Best Swirl” award graphic! De winnende foto krijgt een plaatsje op de cover van de maart/april editie en de runners up worden in een artikel geshowd en geprezen.
Nu ik zo naar de huidige inzendingen zit te kijken valt m'n mond wagenwijd open bij nr. 5.... dat kan toch niet... hoe krijg je zoiets voor elkaar?!?! Aaargh.... wat een kicken-kunststuk zeg! Dat zou pas echt zonde zijn om die op te zepen...
Nr. 9, 14 en 15 zien er ook geweldig uit! Vakmanschap! Ik wilde jullie deze beauty's niet onthouden! (nr. 2 zullen jullie vast wel herkend hebben, dat is mijn inzending)
Zepers all over the world kunnen nog tot de 25e een foto insturen en dan wordt het vol spanning afwachten... (nouja, de nr. 1 lijkt me al wel duidelijk he, dat is foto nr. 5, maar wie weet zit er nog een kansje tussen de runners up... oei oei oei.....)

Geen opmerkingen: