vrijdag 23 januari 2009

Minty Maroc

Een nieuwe geitenmelkzeep waar ik o zo blij mee was, ben ik zowaar vergeten te bloggen.... Ik zit met mijn hoofd in het schuim! (what else is new...)
Al zippend van een kopje Marokkaanse muntthee, zat ik het lijstje ingrediënten te bestuderen, want die geur... mmmm.... Daar moest voor zeep toch ook zeker iets lekkers van te maken zijn? Er volgden heel wat proefjes, zoveel druppeltjes dit, zoveel druppeltjes dat... er zaten wat gruwelijke creaties tussen, maar uiteindelijk: EUREKA! Een heerlijk frisse pepermunt met een subtiele, warme, kruidige ondertoon! :-)
Voor dit parfum heb ik een zeeprecept gemaakt met o.a. geitenmelk, olijfolie, sheabutter, cacaoboter, zijdeproteïne en huidconditioners vitamine E en pro-vitamine B5. Het resultaat: 'Minty Maroc', met superzacht cremig schuim met een bijzonder fris geurtje!

1 opmerking:

Struinkunst by Lisette zei

mmmmm klinkt heerlijk. Zodra mijn zeepjes/douchegelletjes op zijn kom ik bij je bestellen (...knijpt heel hard in een douchegel fles...)