maandag 2 juni 2008

Creamsoap, deel 2

In april kon u al lezen over mijn creamsoap-avontuur. (ziehier) Hoewel ik had gelezen dat de consistentie van de zeep de eerste tijd nog kon veranderen, keek ik toch even beteuterd toen ik zag dat het wat aan het inzakken was... :(
Oke, dit noemen we maar een leermoment! Nieuwe ronde, nieuwe kansen, dit keer een ander beproefd recept. Dit recept pakte steviger uit, dat gaf moed!
Vandaag heb ik het emmertje pas weer durven openen om te kijken... Spannend... Het is een stuk zachter geworden, maar niet te. Ik laat het nog een tijdje staan om te kijken of het nog verandert, maar heb al wel vast een snapshot genomen om te laten zien hoe het er nu uit ziet. Alleen jammer dat er geen geur bij het plaatje zit he? :-) Dit potje staat nu natuurlijk al in mijn badkamer voor een uitgebreide test!

3 opmerkingen:

Ada zei

Dat ziet er heerlijk uit!!

Patrick zei

hmmmmm..... ziet er lekker uit!

Anoniem zei

Laat maar horen wanneer je hem in de verkoop doet!!