dinsdag 24 juni 2008

KlesseBes & TheeLeut

De nieuwste vloeibare zepen zijn klaar!

KlesseBes is geparfumeerd met zwarte bessen parfumolie. Omdat deze wel erg zwaar zoet is heb ik er een scheutje etherische limoenolie bij gedaan om haar iets frisser te maken. Het resultaat is een heerlijke zoet-frisse cassisgeur!


TheeLeut is geparfumeerd met groene thee & komkommer parfumolie, een zinnenprikkelende combinatie waar ik nu al fan van ben.

De derde vloeibare zeep zit nog in de pan, maar is ook al bijna klaar. Ze belooft een hele mooie koolzaadoliezeep te worden met een prachtige goudgele kleur. Daar past een heerlijk zoete bloemen/honinggeur bij. Ik kan niet wachten tot ze klaar is!

2 opmerkingen:

Ada zei

Wat een prachtige creacties heb je gemaakt.

Mijn complimenten!!

Struinkunst by Lisette zei

De theeleut is lekker!!!! En geweldig dat hij lang houdbaar is en mee kan op vakantie - hij gaat in mijn koffer!