maandag 24 september 2007

Volle maan


Het schijnt dat er bij volle maan meer kinderen worden geboren, maar in de praktijk (ik ben verloskundige) valt het me niet op. Wat de zeepbehoeftes van de mensen betreft lijkt het wél alsof de stand van de maan invloed heeft; naarmate de maan voller wordt, lijken de bestellingen toe te nemen!
Terwijl ik zeepjes voor Laura aan het maken was, ging de telefoon: of ik zeepbloempjes zou kunnen maken. Ik moest even slikken... De zeepbloempjes zijn ontzettend leuk, ook leuk om te maken, maar wel erg bewerkelijk... Gelukkig zag ik voor volgende week nog wat extra vrije dagen staan, dus ach, vooruit, soap on! :-)
Over 2 dagen is het volle maan... daarom ben ik voor de zekerheid vanavond toch maar vast begonnen aan de bloempjes. Met een zweempje dichtelijke vrijheid (zilverpoeder) erover lijken het wel toverbloempjes. Het ruikt hier weer heerlijk naar lavendel!

Geen opmerkingen: