donderdag 6 september 2007

Eucalypta

Het was tijd om ook blauw eens met een natuurlijk kleurmiddel te testen: indigo. Het ene indigopoeder is het andere niet, daar ben was ik al wel achter, maar nu had ik speciaal uit Duitsland een zakje indigo laten komen, dat geschikt zou zijn voor verwerking in zeep. Optimistisch als ik was koos ik voor een passende geur: eucalyptus, met een lemon-twist. Het resultaat in geklopte zeep: mooier dan ik had durven hopen! Dit wonderpoedertje wordt een blijvertje!!


Inmiddels is mijn woonkamer gevuld met een zinnenprikkelende frisse geur. Klusjes die ik heb laten liggen worden ineens spontaan opgepakt en afgehandeld. Dit is een zeepje om vaker te maken, ik leg er vast een paar voor mezelf apart. ;) Met Eucalypta begin je de dag natuurlijk, fris en fruitig!

Geen opmerkingen: