zaterdag 26 september 2009

Hartendiefjes

Tijd voor iets nieuws: 'soywax tarts' of 'melts', de nieuwste manier om van je favoriete geuren te genieten. Ik vond de bestaande tarts een beetje saai en het leek me de hoogste tijd voor nieuwe geuren! Na een paar pogingen begon ik te begrijpen waarom de standaard tarts zo eenvoudig zijn; mijn ideeën zijn te tijdrovend om te produceren en tsja, eenmaal in gebruik zullen alle kleuren met elkaar vervloeien en is al het werk weer teniet gedaan... Toch heb ik doorgezet, het oog wil ook wat en zeg nu zelf, zijn het geen plaatjes geworden? :-) Een écht kadootje voor jezelf, of voor een ander!

Hoe het werkt? Leg een Hartendiefje in het schaaltje van de aromabrander en terwijl het Hartendiefje smelt, wordt langzaam de hele kamer gevuld met een heerlijke geur! Om de melt uit het schaaltje te halen kan hij het beste kort verwarmd worden, waardoor hij los komt van de bodem.

Ik neem nog even de tijd om meer geuren te maken en daarna komt er een nieuwe pagina in de webshop onder 'Verwennerij'. De Marrakesh Hartendiefjes zijn klaar, Frank'n Myrh en Drakenbloed zitten in de mal. De volgende set van 3 worden Spetter (pioenrozen), Cleopatra (rozen, botermelk & honing) en Grace (Engelse roos). Heb jij ook een favoriete geur die je tussen de Hartendiefjes zou willen vinden? Dan is dit de tijd om het aan te geven! :-)

3 opmerkingen:

Unknown zei

The most thorough and informative information I have found. Enjoyed it immensely….
UAE chartered accountants

Peterson zei

I am glad that I noticed this website, just the right info that I was searching for!
company registration dubai

jones zei

very good submit, i certainly love this website, keep on it
custom writing help