maandag 15 september 2008

Bellemarkt 2008

Afgelopen zaterdag werd voor de 8e keer de Bellemarkt in Echten georganiseerd. Echten is een klein, mooi, oud dorpje in Drenthe met een hoog creativiteits-gehalte.

Een prachtige locatie voor een sfeervolle nazomermarkt.

Het was een stralende dag met een hoop gezelligheid en vertier. Ongeveer 40 kramen boden het publiek een gevarieerd aanbod en daarnaast werden er ook verschillende demonstraties gegeven. Ik heb er zelf helaas maar een glimps van kunnen opvangen, want ik moest natuurlijk zeepjes verkopen! :) Het geheel werd door live muziek opgeluisterd en naast de loterij voor het publiek, was er voor de standhouders een prijs voor de mooiste kraam. Tot mijn grote verrassing mocht ik die prijs dit jaar in ontvangst nemen. De oorkonde heeft de hele dag op de kraam gepronkt en staat nu natuurlijk ook vol trots op de website.

Collega-zepers en kaarsenmakers Patrick en Anja waren dit jaar ook van de partij. Zij kwamen helemaal uit Almere om het festijn mee te maken. Ik kon gelukkig iets langer uitslapen, want ik woon dicht in de buurt. :)

Al met al was het een heerlijke dag en kom ik volgend jaar graag weer naar Echten!

1 opmerking:

Patrick zei

Ja ja, was erg leuk en gezellig! leuk verhaaltje!