donderdag 21 februari 2008

Lentekriebels


Ik kan de lente al bijna ruiken, dus het kriebelt me overal! Ik heb gelijk m'n lindebloesem parfumolie uit de kast getrokken en ben de keuken ingedoken. Het resultaat: een heerlijk zachte whipped soap met een break-the-rules-hoeveelheid kokosmelk en honing, mmmmm...... !

Voor de verandering heb ik een nieuwe mal gebruikt. Een waarmee je een grote plak zeep giet, ipv een 'cake'. Het leuke hiervan is dat een feestelijke bovenkant gelijk ook het aanzicht van de zeep bepaalt. Vandaar dat ik erg m'n best gedaan heb om er speelse toefjes op te draaien. Met een ieniemini beetje kleurstof heeft de zeep 2 hele mooie lichte en zachte kleuren groen gekregen: right on the spot! En ik noem haar... LieveLinde!
Nu nog een seringenzeep, oranjebloesem, narcis, ...
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen: