vrijdag 31 augustus 2007

Verliefd...


Ik ben verliefd... ik weet nog niet op wie, maar toch is het zo... Het komt vast van de 'LiefdesZeep' die het hele huis vult met een heerlijke geur. Vanmorgen heb ik hem gesneden en sindsdien ben ik aan het dromen... Naast patchouli en ylang ylang, heb ik dit keer Oost-Indische sandel-hout gebruikt, in plaats van West-Indische (Amyris). Daar liep ik bij toeval tegenaan en daar ben ik maar wat blij mee. Ik vind deze geur mooier, ronder, vrouwelijker, dan de Amyris. Oef, ik kan zo wel dagen blijven zwijmelen... Eigenlijk zou ik vandaag de rozenzeep nog moeten maken... Ik heb de ingrediƫnten al wel klaar staan, maarja... Ik kan me er nog niet toe zetten hoor...

Gisteren was ik upperdepup vrolijk. Daar verdenk ik 'Swiebertje' van, ook een van m'n favoriete zeepgeurtjes. Wonderbaarlijk dat geuren zoveel invloed op een mens kunnen hebben. Wat is het leven toch heerlijk he! Eigenlijk zou dat een mannen-geurtje moeten zijn, maar wat kan ik zeggen... ik ben ook gek op mannen? :-)

1 opmerking:

kees zei

Dank je voor de aanvullende info

Groetjes ... Tovenaar